Fuels your day.

The Social

1 tm 6 The Social3

Welkom! Wij zijn er voor jou, om je op te laden met een verse sandwich. Of een glimlach. We zijn er voor jullie als plek om te ontmoeten, of te proosten. En we zijn er voor ons. Omdat we je willen leren kennen en onze passie voor eten en drinken met je willen delen. We dagen je uit om samen met ons de wereld van eten en drinken te ontdekken. The Social fuels you: fun and friendly!

Het Nieuwe Kantoor

HNK is een afkorting voor Het Nieuwe Kantoor. HNK levert Hospitality met een hoofdletter ‘H’. Space at your service, desks on demand en een host die je bij je naam kent. En dat in je werkomgeving. HNK gelooft dat hoe beter jij je voelt op je werkplek, hoe beter jij je werk kunt doen. Daarom zijn de 8 locaties van HNK er volledig op ingericht om jou te laten groeien – als persoon én als organisatie. Bij HNK bepaal je zelf hoe jouw werkomgeving eruitziet, afgestemd op de persoonlijke wensen van jouw organisatie. Of je nu een tailor-made office nodig hebt, een workspace for a day of een meeting room: HNK geeft je de ruimte die je nodig hebt, inclusief top-notch service.

Als onderdeel van NSI, een Nederlandse beursgenoteerde kantoorbelegger, heeft HNK meer dan 30 jaar ervaring in de vastgoedsector. Alle gebouwen zijn in eigendom, waardoor op andere aspecten het verschil gemaakt kan worden. “We kunnen die extra mile gaan voor onze huurder”, vertelt Moniek Ruitenbeek, verhuurmanager van NSI enthousiast. Daarnaast kan HNK flexibel zijn, écht meedenken en wordt er geïnvesteerd in de locatie. Als bedrijf kun je binnen het gebouw groeien, HNK faciliteert hierin. ‘Ultieme flexibiliteit, netwerken met andere ondernemers, een kantoor op maat en alleen betalen voor wat je afneemt binnen het ruime dienstenpakket zijn enkele kernwaarden die HNK typeren’, vult Line van Osch, manager HNK Den Bosch, aan.

HNK1
1 tm 6 The Social4
HNK13
1 tm 6 The Social

Het sociale hart

Een kantoorpand van de toekomst dus. Maar wat is de toekomst van eten en drinken op kantoor? En hoe creëren wij als Vermaat, op basis daarvan een horecaconcept dat een verlengstuk is van de identiteit van HNK en breed aanspreekbaar is voor alle verschillende pandhuurders? Ons antwoord is The Social. We maken altijd een deep-dive in de kernwaarden onze partners: Wie hebben we voor ons en voor wie maken we het? We ontwikkelen niet enkel voor het merk HNK, maar ook voor de mensen die er gaan werken. Op welke manier werken pandhuurders met elkaar en welke behoefte hebben zij daarin? Op basis daarvan maken we een maatwerkprogramma. En dit gaat altijd in samenspraak, stapje voor stapje.

Met The Social hebben we de horeca in HNK een eigen smoel gegeven, zonder dat het losstaat van waar HNK voor staat. Het is juist merkversterkend. Bij The Social draait het niet alleen om eten en drinken. We kijken naar assortiment, service, marketing, interieur. We zien eten niet zo zeer als functioneel, maar als fuel voor de hele dag. Zo dient The Social het ene moment om de honger te stillen, of even tot rust te komen. Weer een ander moment dient het als plek om jezelf te laten inspireren, alleen of met anderen. Bij The Social voeden we het begrip eten en drinken op verschillende manieren. En heb je een drukke dag en wil je je tijd zo efficiënt mogelijk benutten? Dan maak je gewoon gebruik van de Click & Collect functionaliteit in de mobiele app of laat je je lunch bezorgen in een van de vergaderruimtes.

1 tm 6 The Social2
1 tm 6 The Social5

Fuel Fun Friendly

Bij Vermaat zien wij eten en drinken als verbindende factor, zeker binnen kantoorpanden zoals HNK. Er ontstaat steeds meer behoefte vanuit werkgevers om mensen terug naar kantoor te krijgen en daar speelt horeca een belangrijke rol in. Zo geven we bij HNK lading aan ons begrip: ‘FOMO’: fear of missing office. We maken naar kantoor komen aantrekkelijker voor al onze pandhuurders. We creëren extra eetmomenten zoals een actief ontbijtmoment, of aansluitend diner om de files te mijden. We denken mee om onze mensen zich thuis te laten voelen.

Programmering is daarin enorm belangrijk. Dit gebeurt al vaker binnen traditionele horeca, maar binnen bedrijfshoreca nog niet. En dan hebben we het niet over een platte Italiaanse week met hoedjes en vlaggetjes, maar juist hoe we de connectie kunnen maken met onze doelgroepen door middel van unieke evenementen. Denk aan Ted Talks, een Pubquiz, expert-sessies of een ochtendje Yoga. Alles om verbondenheid met je werkgever te stimuleren en een community op te bouwen. De mobiele HNK app is daar ook een goed voorbeeld van. Naast dat je op een drukke dag ook gebruik kunt maken van click & collect vind je er ook vouchers voor gratis koppen koffie, gratis lunches en goodiebags.

Ontvang het trendrapport

We praten je graag bij over de bevindingen in ons trendrapport over kantoorgebruik & hospitality. De trends en inzichten hebben we verdeeld over 7 thema’s en we doen 12 concrete suggesties die bijdragen aan een attractieve kantoor omgeving. Wil je het trendrapport ontvangen en met ons aan tafel om de onze bevindingen te bespreken? Klik op de tegel hieronder voor meer informatie.

Trendrapport

The Social is het levende bewijs van hoe wij de toekomst op het gebied van kantoorgebruik voor ons zien. Benieuwd naar deze visie? Dan hebben wij een geschikt trendrapport voor je ontwikkeld: Magnetize. Alle trends en inzichten hebben we verdeeld over zeven thema’s en we doen twaalf concrete suggesties die bijdragen aan een aantrekkelijke kantooromgeving. Wil je het trendrapport ontvangen en met ons aan tafel om de onze bevindingen te bespreken? Klik dan op de tegel hieronder voor meer informatie.


Magnetize ontvangen?

Vul hieronder je gegevens in en ontvang het trendrapport.

Hoe krijg je je medewerkers weer naar kantoor?

Alles over Magnetize

Beluister hier de HNK Podcast met Hendrik Franken.

Open in Spotify