Vermaat

Veilig genieten

Het Coronavirus houdt de wereld in zijn greep. We zien dat de impact groot is, ook voor onze opdrachtgevers. In de zorgsector werkt iedereen 24 uur per dag vol overgave door, in het bedrijfsleven werkt iedereen ineens vanuit huis en door de intelligente lock-down staat de cultuur- en reissector zo goed als stil.

Het zijn tijden waarin we ons allemaal aanpassen aan de overheidsmaatregelen en voorbereiden op de nieuwe realiteit. Ook bij Vermaat werken we hard aan ons antwoord op de anderhalfmeter-samenleving. Sterker nog, we zijn er klaar voor. We hebben maatregelen waardoor gasten van onze restaurants straks veilig kunnen genieten. In de onderstaande video licht Operationeel Directeur Allard van Dam deze maatregelen toe.

Veilig genieten bereiken we samen.

Of een locatie nu geheel of gedeeltelijk open is, gezondheid en veiligheid staat voorop. We hebben daarom een werkwijze opgezet waarmee we maximale aandacht geven aan de veiligheid van onze gasten en medewerkers. Dit staat niet los van elkaar, maar is een samenspel van iedereen die betrokken is, opdrachtgever, medewerker en gast. Daarom zeggen we 'Veilig genieten bereiken we samen'.

Voor elk concept hebben we de reis uitgestippeld die onze gasten in de anderhalvemeter-opstelling gaan doorlopen. Op basis hiervan hebben we allerlei communicatiemiddelen gemaakt om hen te helpen in de nieuwe situatie. Denk aan vloerstickers, borden en bewegwijzering gemaakt die er voor zorgen dat gasten anderhalve meter afstand kunnen houden. Ook hebben we uiteenlopende maatregelen genomen om direct en indirect contact te voorkomen. Zoals het per stuk verpakken van onze gerechten of ons verzoek aan gasten om alleen de producten aan te raken die ze afnemen. Om gerechten van hand tot hand te laten gaan, maken we gebruik van doorgeefvlakken. En als teken en borging voor onze aanpak plaatsen we op alle uitingen ons ‘Veilig genieten’ logo.

Vanzelfsprekend hebben we voor onze medewerkers ook zo'n zelfde anderhalvemeterafstand-reis uitgewerkt. Hiermee hebben we meerdere aanvullende maatregelen bepaald om veilig kunnen werken. Iedere medewerker krijgt deze in een extra training aangeboden en mag pas aan het werk als deze met goed gevolg is afgerond.

Guest wellness host

Bovenop alle bewegwijzering hebben we op elke locatie een Guest Wellness Host aangesteld die gasten helpt met vragen over hygiëne, allergenen en veiligheid. De Guest Wellness Host is voor gasten het eerste aanspreekpunt om alle mogelijke vragen en wensen persoonlijk te beantwoorden. Zodat iedere gast de zekerheid ervaart om veilig te kunnen genieten.

Vermaat Food Express

Tot slot zijn we op een aantal locaties van start gegaan met Vermaat Food Express. Een dienst voor diegene die wel naar kantoor gaat, maar geen gebruik maakt van het bedrijfsrestaurant. Met deze service is het mogelijk om vanaf je werkplek eten bestellen en het bij een pick-up point in hetzelfde pand op te halen. Betalen gaat online, dus is fysiek afrekenen niet nodig.


Vermaat Delivery. Foodservice op maat.

Bekijk hier onze services.

Bij ons draait het om jou!

Vermaat in vogelvlucht.
Vragen?

Wij staan voor je klaar