vier generaties op de werkvloer
Met trots presenteren wij onze nieuwste whitepaper Guestify met daarin de gast centraal. Guestify draait om de behoeften en wensen van jouw medewerkers, onze gasten. Iedere dag verwelkomen wij 250.000 gasten in onze restaurants bij diverse bedrijven in Nederland, Duitsland en Frankrijk. Met dit trendrapport, dat onderaan deze pagina gratis te bestellen is, helpen we je met het identificeren van de gasten in jouw bedrijfsrestaurant en hopen je te inspireren met trends, data, experts. En uiteraard laten we ook de gast zelf aan het woord.
Een terugblik
Guestify is een vervolg op onze twee eerdere whitepapers, geschreven vanuit het oogpunt van de werkgever. De eerste editie, ‘Clubhousification’ (2021), draaide om de terugkeer naar kantoor, omgeven door onzekerheden en uitdagingen. Editie twee, ‘Magnetize’ (2022), benadrukte de groeiende behoefte om medewerkers weer naar kantoor te trekken, ondanks de weerstand die was ontstaan door de voordelen van thuiswerken.
Een nieuw perspectief
Nu, twee jaar later, staan we opnieuw voor een uitdaging. Ervaar jij ook een groeiende kloof tussen jouw verwachtingen als werkgever en de wensen van je werknemers? Hoe brengen we deze complexe behoeften en soms tegenstrijdige belangen in balans? Dit vraagstuk beantwoorden we voor de verschillende generaties op de werkvloer in vier actuele thema’s: duurzaamheid, vitaliteit, technologie en verbinding.
Bestel de whitepaper Guestify onderaan deze pagina.
Onze uitnodiging
Guestify draait om gasten begrijpen én behouden. Aan de hand van dit trendrapport nodigen we je uit om samen met ons jouw medewerkers te identificeren. Aantrekkelijk werkgeverschap gaat verder dan het bedrijfsrestaurant. Deze whitepaper kijkt breder en biedt inspiratie en inzichten uit vele onderzoeken, expertinterviews, focusgroepen en enquêtes. Zo hopen we bij te dragen aan een toekomstbestendig en gastgericht bedrijfsrestaurant als onderdeel van aan een aantrekkelijkere werkplek. Bestel Guestify hieronder.
Ontdek de verschillen en overeenkomsten van vier generaties op de werkvloer langs de thema's duurzaamheid, vitaliteit, technologie en verbinding.