Fun, friendly & fuel

HNK The Social

1 tm 6 The Social3

HNK, Het Nieuwe Kantoor, gelooft dat hoe beter jij je voelt op je werkplek, hoe beter jij je werk kunt doen. Daarom zijn de acht kantoorlocaties er volledig op ingericht om huurders te laten groeien – als persoon én als organisatie. Als aanbieder van ‘het kantoor van de toekomst’, schrijft HNK ‘Hospitality’ bewust met een hoofdletter. Met oog voor duurzaamheid, wellbeing en gemak zorgt HNK elke dag dat het huurders aan niets ontbreekt. Natuurlijk spelen eten en drinken hierbij een cruciale rol. Hoe Vermaat en HNK die behoefte invullen? The Social is ons antwoord.

Waar staat HNK precies voor? Op acht locaties in Nederland wordt het kantoor van de toekomst tot leven gebracht. De bedrijfssector heeft steeds meer behoefte aan flexibiliteit en goede service. En precies daar ligt de focus van HNK, of het nu gaat over een tailor-made office, een workspace for a day of vergaderruimte. Je kunt je dus voorstellen dat de horeca in zo'n unieke werkomgeving een belangrijke functie vervult. The Social is het culinaire hart geworden van HNK.

1 tm 6 The Social
HNK1
1 tm 6 The Social4
HNK13

Eigen identiteit

Blik op de toekomst, de trends vóór zijn, nu het verschil maken - dat nemen we altijd in acht bij de creatie van onze unieke horecaconcepten. We kijken daarbij goed naar de doelgroep. En dat doen we natuurlijk in nauwe samenwerking met onze partners. In de podcast ‘Het Nieuwe Kantoor’ van HNK schuift onze director marketing & concepts Hendrik Franken aan om extra duiding te geven aan conceptcreatie. "We maken altijd een deep-dive in de kernwaarden van onze partners", vertelt Hendrik. "Wie hebben we voor ons en voor wie maken we het?" We ontwikkelen niet enkel voor het merk HNK, maar ook voor de mensen die er werken. Welke behoeften hebben zij? Op basis daarvan maken we een maatwerkprogramma. Dit gaat altijd in samenspraak, stap-voor-stap.

"Met The Social hebben we de horeca in HNK een eigen identiteit gegeven, in lijn met het HNK merk. Bij The Social draait het niet alleen om eten en drinken, we kijken ook naar assortiment, service, marketing en interieur. We zien eten als fysieke én mentale brandstof voor de hele dag", vult Hendrik verder aan. “Energie nodig? Je vindt het in The Social. Inspiratie nodig, alleen of met anderen? The Social. Behoefte aan gezelligheid? Je raadt het al: The Social. Bij The Social geven we het begrip eten en drinken op verschillende manieren waarde, want dat is waar we goed in zijn.”

Benieuwd naar het volledige verhaal over de totstandkoming van The Social? Hendrik vertelt er alles over in de Podcast van HNK via deze link.

1tm44
1tm43
1tm42

Fun, friendly & fuel

The Social bestaat uit drie pijlers: Fun, Friendly en Fuel. Het belang van Fun in de werkomgeving mag volgens ons niet onderschat worden. Zo zetten we regelmatig iets verrassends op het menu, betrekken we huurders bij het bedenken van nieuwe items en organiseren we een unieke programmering die past bij de doelgroep. Friendly is een doorvertaling van Hospitality. The Social is het sociale hart van HNK, waar de host je bij naam kent en de barista weet of je wel of geen (haver)melk in je kop koffie wilt. The Social is een plek waar je graag komt, samen met je collega's. Fuel is de brandstof om de werkdag goed door te komen, of het nou de energie is die je krijgt uit sociale interacties of uit voedzame energizers. Ons culinaire aanbod wordt gekenmerkt door ‘sustainable, surprising superpowers’.

Bekijk hieronder de video van de opening van The Social.

Community community community

Programmeren is dus enorm belangrijk om binding te creëren met je pandhuurders. Dit gebeurt al vaker binnen traditionele horeca, maar binnen bedrijfshoreca zelden. Italiaanse week met hoedjes en vlaggetjes daar gelaten, maar juist hoe we de connectie kunnen maken met onze doelgroepen door middel van unieke evenementen. Ted Talks, een Pubquiz, expert-sessies of een ochtendje Yoga. Alles om verbinding met de pandhuurders te stimuleren en een community op te bouwen. De mobiele HNK app is daar een goed voorbeeld van. Naast dat je op een drukke dag gebruik kunt maken van Click & Collect vind je er ook vouchers voor gratis koppen koffie, lunches en goodiebags.

We geven alles om de traditionele werkplek weer aantrekkelijk te maken. We zien namelijk dat er steeds meer behoefte ontstaat vanuit werkgevers om mensen terug naar kantoor te krijgen, en daar speelt onze horeca dus een cruciale rol in. Bij HNK geven we lading aan het begrip: ‘FOMO’: Fear Of Missing Office. We maken naar kantoor komen weer aantrekkelijker voor al onze pandhuurders.

Trendrapport

The Social is het levende bewijs van hoe wij de toekomst op het gebied van kantoorgebruik voor ons zien. Benieuwd naar deze visie? Dan hebben wij een geschikt trendrapport voor je ontwikkeld: Magnetize. Alle trends en inzichten hebben we verdeeld over zeven thema’s en we doen twaalf concrete suggesties die bijdragen aan een aantrekkelijke kantooromgeving. Wil je het trendrapport ontvangen en met ons aan tafel om de onze bevindingen te bespreken? Klik dan op de tegel hieronder voor meer informatie.


Hoe krijg je je medewerkers weer naar kantoor?

Alles over Magnetize

Beluister hier de HNK Podcast met Hendrik Franken.

Open in Spotify
Vragen?

Wij staan voor je klaar